04
08
2018
Reebok Be More Human: Inspirująca siła kobiet
Reebok Be More Human
Kampania Reebok Be More Human akcentuje inspirującą siłę kobiet.
W rolach głównych wystąpiły Gal Gadot, Gigi Hadid, Danai Gurira,
Ariana Grande, Nathalie Emmanuel oraz Katrin Davidsdottir.
Projekt nawiązuje do długiej historii brandu, która już w latach 80. działała na rzecz stworzenia kobiecego ruchu fitness. W tym sezonie Reebok celebruje wewnętrzną siłę kobiet oraz potęgę ich inspirującego głosu. Rozwijając ideę Be More Human, marka chce nieustannie motywować do stawania się najlepszą wersją siebie w wymiarach fizycznym, mentalnym i społecznym.
Do udziału w kampanii Reebok zaprosił bohaterki,
które podziwia za pasję, determinację i odwagę.
Obok stałych twarzy Reebok – aktorek Gal Gadot i Nathalie Emmanuel, artystki Ariany Grande i modelki Gigi Hadid, wystąpiły zaangażowane społecznie osobowości: amerykańska aktorka Danai Gurira oraz pochodząca z Islandii zawodniczka CrossFit Katrin Davidsdottir. Do grona ambasadorek dołączyły także założycielki organizacji kobiecych: Reese Scott (Women’s World of Boxing), Shannon Kim Wagner (Women’s Strength Coalition), Jenny Gaither (Movemeant Foundation) oraz Yelda Ali (Camel Assembly).
Reebok Be More Human
Reebok Be More Human
Reebok Be More Human
Reebok Be More Human
Reebok Be More Human
Reebok Be More Human
Reebok Be More Human