22
10
2015
Projekt MARC O'POLO One Knit. One Love
MARC O'POLO One Knit. One Love
MARC O'POLO, zainspirowane jesienno-zimową kampanią, postanowiło wykorzystać wizerunek pięciu par, które idealnie wpisują się w filozofię nowej kolekcji. Od połowy października do połowy grudnia, poprzez kanały social media, marka będzie promowała zdjęcia oddające intymny charakter projektu, jednocześnie pokazując zamiłowanie bohaterów do najwyższej jakości materiałów i indywidualnego stylu.
One Knit. One Love
Pięć par – Anne i Tobias; Lara i Lenard, Elizaveta i Josef, Anny i Daniel oraz Anna-Maria i Tronje – podzieli się swoimi pasjami, osobistymi wspomnieniami i refleksjami.
Zakochane pary pozują do osobistych, czarno-białych portretów w przytulnych stylizacjach z linii na sezon fw 2015/16. Pojawiają się tutaj oversizeowe swetry, mięsiste szale, ciepłe kardigany i otulające czapki, a wszystko w stonowanej kolorystyce beżu, szarości i błękitu.
MARC O'POLO One Knit. One Love
MARC O'POLO One Knit. One Love