23
05
2016
Nowa top marka: Kampania SANS ss 2016 Anną Cholewą
SANS ss 2016
W letnim sezonie marka SANS postawiła na retro wibracje,
niewymuszoną kobiecość, wyraziste printy.
Brand powstał w 2015 roku pod czujnym okiem kobiecego trio, podzielonego według działów: kreacji, strategii i sprzedaży. Projektowaniem zajmuje się Aleksandra Dubińska, która doświadczenie zdobywała m.in. pod szyldem ZIEŃ. Sans ceni sobie nowoczesną klasykę, nonszalancki styl i najwyższą jakość materiałów. To wszystko można dostrzec na kartach najnowszej kampanii reklamowej ss 2016, której twarzą została jedna z najlepiej rokujących polskich modelek, Anna Cholewa (UNITEDforMODELS). Za obiektywem stanął Bartek Wieczorek.
Falbany. Kolor. Nadruki. Lata 70.
W kolekcji królują kwieciste kombinezony, szorty i maxi sukienki, beżowe ołówkowe spódnice i kombinezony z krótkimi nogawkami oraz fuksjowe koszule i sukienki. Na całość składają się modele, które można dowolnie ze sobą łączyć, kompletując w ten sposób pełną garderobę na różne okazje. Tematem przewodnim projektów jest nadruk tropikalnych kwiatów i falbany, które tworzą oversizowe kaskady na sukienkach albo występują w roli dekoracyjnego detalu przy dekolcie.
SANS ss 2016
SANS ss 2016
SANS ss 2016
SANS ss 2016
SANS ss 2016
SANS ss 2016