11
07
2024
Największe współprace modowe na PRM
fot. materiały prasowe
Otwarcie nowego Concept Store PRM daje możliwość jeszcze głębszego wejścia w świat mody, odkrywania trendów na nowo i budowania swojej garderoby w najbardziej kreatywny sposób.
Kiedy streetwear łączy się z high-fashion
Moda podlega ciągłej ewolucji. Stale zmienia się w związku z tym jak zmienia się styl życia. Kiedyś trendy wyznaczały wyłącznie domy mody. Teraz widzimy symbiozę high-fashion i streetwearu. To co pojawia się na wybiegach niemal natychmiast znajduje swoje odzwierciedlenie na ulicach wielkich miast.
Z kolei sposób w jaki streetwear łączy trendy wciąż nakręca i inspiruje czołowych projektantów. Mariaż mody luksusowej z streetwearem może być ryzykowny. High-fashion z założenia ma być modą trudniej dostępną, ograniczoną do węższego kręgu odbiorców. Streetfashion z kolei to moda dla wszystkich, moda kreowana przez wszystkich. Odpowiedzią idealną wydaje się umiejętne łączenie marek lub korzystanie z oferty high-streetwear. PRM to miejsce na modowej Warszawy, które pozwala z tych trendów czerpać garściami.
PRM – nowy Concept Store
Eklektyzm, awangarda, sztuka – takie określenia towarzyszą otwarciu nowego Concept Store w warszawskiej Fabryce Norblina. To największy i najlepszy zbiór marek high-streetwear i high-fashion w jednym miejscu w Europie Środkowo – Wschodniej. Luksus pomieszany z modą uliczną, to co popularne przeplatane tym co niszowe. PRM to miejsce idealne dla osób, które cenią nie tylko trendy, ale lubią piękno, a jednocześnie nie boją się stylistycznych eksperymentów. Kreatywność i poczucie estetyki to wartości, którymi kierują się komponując garderobę. Warto wspomnieć, że twórcy PRM postarali się o to, aby sama przestrzeń Concept Store była niepowtarzalna. Nie chodzi tu tylko o unikalne marki, ale również o designerskie obiekty kolekcjonerskie, kameralną atmosferę zakupów wraz ze stylistami.
Jakie marki znajdziemy w PRM? Maison Margiela, Kenzo, MISBHV czy Drôle de Monsieur, A Bathing Ape, Fiorucci, Neighborhood, Common Projects a także – pierwszy raz w regionie – Sporty&Rich. Te marki o mocnym wizerunku i awangardowej ofercie sprawiają, że tak ciekawy jest krajobraz PRM. W jednym miejscu znaleźć można topowe produkty najbardziej rozpoznawalnych marek streetwear, co pozwala dowolnie miksować różne elementy i mikrotrendy. PRM zapewnia też klientom dostęp do limitowanych kolekcji, dedykowanych kluczowym partnerom. (Rick Owens x Dr. Martens, MM6 Maison Margiela x Salomon). Marka PRM przeszła z końcem marca 2024 całkowity rebranding. Zupełnie nowe, odświeżone social media są nieustającym źródłem inspiracji. Po więcej szczegółów warto wejść na stronę https://prm.com. Wielka moda jest coraz bliżej. Niszowe marki pozwalają odkryć to, co w trendach wciąż jeszcze jest nowatorskie i awangardowe. Moda high-fashion pozwala poczuć luksus, dbałość o detale, najwyższą jakość wykonania.
PRM - topowe marki w jednym miejscu
PRM oferuje marki, które zawładnęły modą streetwear i umiejętnie łączą ją z high-fashion. Kenzo to jedna z luksusowych marek, której projekty często wyróżniają kolory, nietypowe wzory. Marka założona w 1970 roku przez Kenzo Takadę czerpie z mody ulicznej, ale również z folkloru. W ofercie marki nie brak też minimalistycznych projektów, które mogą stanowić bazę szafy kapsułowej. Warto zwrócić uwagę także na Fiorucci. To marka z prawdziwie pop-artowym zacięciem, o odważnych, żywiołowych projektach. Nie bez powodu tą campową estetyką zachwycił się Andy Warhol. W ofercie PRM znaleźć można również markę Sporty&Rich, która słynie z produkcji ponadczasowej, luksusowej odzieży sportowej, która doskonale sprawdzi się na bieżni i w stylizacjach bazujących na trendzie athleisure.
Moda streetwearowa od lat podatna jest na wpływy płynące z ulic japońskich wielkich miast. Neighborhood powstało w latach 90tych ubiegłego stulecia. Założycielowi marki, Shinsuke Takizawie przyświecała myśl o stworzeniu projektów casualowych, inspirowanych również miliatariami i modą motocyklową, a jednocześnie utrzymanych w duchu Tokio. Z koeli A Bathing Ape powstało rok wcześniej w Ura-Harajuku z inicjatywy Nigo. Ikoniczne są buty marki, sneakersy z charakterystyczną gwiazdą, w sportowym stylu. Marki te również współpracują z PRM. Z kolei projekty Common Projects, kolejny obecny w PRM brand od 20 lat, wyznaczają zasady minimalizmu, prostoty i kunsztu rzemieślniczego. Nienachalny design sprawia, że marka ta sprawdzi się w wielu stylizacjach – jest ona idealnym połączeniem streetwearu i high-fashion. Warto wspomnieć jeszcze raz o dostępnych w PRM efektach unikatowych współprac takich jak Rick Owens x Dr. Martens czy MM6 Maison Margiela x Salomon. Te projekty wyróżnia wyjątkowy design, są one idealnym przykładem przenikania się mody ulicznej i mody luksusowej. Margiela i Salomon proponują na przykład unikatowe na rynku sneakersy w stylu muli. Nadają się one do aktywności fizycznej, a jednocześnie wyróżniają się spośród butów sportowych na rynku. Botki, które powstały we współpracy Dr. Martensa i Ricka Owensa to też ciekawostka modowa – w ich tworzeniu udział brała Sissy Misfit – turecka producentka, performerka i DJ-ka, która łączy muzykę elektroniczną z industrialną, doskonale wyczuwając streetwearowy vibe.
Artykuł sponsorowany