15
03
2016
Kylie Jenner w kampanii butów treningowych PUMA The Fierce
PUMA The Fierce, 419 zł
#FOREVERFIERCE
PUMA zaprezentowała kolejną odsłonę swojej kolekcji treningowej, której głównym elementem są buty The Fierce. Twarzą kampanii została przedsiębiorcza ikona stylu Kylie Jenner.
Obserwowana na Instagramie przez ponad 54 mln followersów, w wieku 18 lat ma na koncie udane przedsięwzięcia modowe i urodowe, a teraz dołącza do grona ikon social mediów zaangażowanych w sportowe idee.
Najmłodsza siostra z klanu Kardashian – Jenner promuje kolekcję, która w sklepach w Polsce pojawi się już 1 kwietnia.
The Fierce to lekkie buty treningowe bez sznurówek. Chociaż ich podstawowe przeznaczenie to sport, projektanci nie zapomnieli o modnym designie. Buty są jednocześnie funkcjonalne i stylowe. Sięgające do kostki The Fierce są na tyle sztywne, by podczas biegu pięta była stabilna oraz na tyle elastyczne i giętkie, by podbicie stopy mogło poruszać się w nieskrępowany sposób. Buty zapewnią efektywny trening i stylowy look.
Kylie Jenner w kampanii PUMA The Fierce
„ ”
PUMA stara się jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowania kobiet. Najnowsza kampania jest skierowana do tych, które cenią sobie wysiłek fizyczny, a przy tym stylowy wygląd.
Kylie Jenner reprezentuje młode pokolenie. Pokolenie przyszłości. Jest kwintesencją modnej i wysportowanej kobiety, dlatego jesteśmy aż tak podekscytowani, że została twarzą naszej najnowszej kolekcji.
- Adam Petrick, dyrektor globalny
ds. marketingu PUMA
Kylie Jenner w kampanii PUMA The Fierce
PUMA The Fierce będą dostępne w trzech wersjach
kolorystycznych w salonach marki.
PUMA The Fierce, 419 zł
Kampania The Fierce została sfotografowana przez Lauren Dukoff, a swoją sprzedażową premierę będzie mieć na wiosnę. Zdjęcia Kylie Jenner pojawią się we wszystkich mediach, w tym również na portalach społecznościowych.
Dodatkowo fani marki będą mogli uczestniczyć bezpośrednio w promocji najnowszych butów. Każdy kto zrobi sobie zdjęcie w The Fierce i oznaczy je hashtagiem #FOREVERFIERCE ma szansę na zdobycie outfitów PUMA i pojawienie się na kanałach social media marki.