Wear

Streetwearowa marka PLNY LALA kontynuuje koncept reklamowy z letniego sezonu i kolekcję fall 2015 prezentuje na tle warszawskiej ulicy. Poprzednio modelkę Magdalenę Fiolkę sfotografowała Asia Typek, a teraz przed obiektywem Łukasza Ziętka stanęła Asia Piwka (New Age Models). Bardzo dynamiczne, energetyczne portrety doskonale oddają klimat brandu znanego ze zrelaksowanych fasonów i supermodnej logomanii.

 

 

Tym razem t-shirty i bluzy ozdobiono nadrukami, które kojarzą się z latami 90.  Hasła w stylu OOPS I DID IT AGAIN, STRIKE A POSE czy FRIDAY I’M IN LOVE tworzą spójny charakter nowej linii.

 

 

Zakupów można dokonywać za pośrednictwem sklepu online oraz w salonach stacjonarnych w Warszawie (ul. Koszykowa 20, ul. Chmielna 24). Ceny wahają się od 99 do 300 zł.

zobacz na jednej stronie