26
03
2017
Kapsułowa kolekcja na 10-lecie marki COS
Celebrating 10 years of COS
COS świętuje w tym roku 10. urodziny.
Przez ostatnią dekadę marka pozostała wierna swojej filozofii,
oferując na nowo zinterpretowaną klasykę i funkcjonalny design.
Pierwszy sklep został otwarty w 2007 roku w Londynie przy Regent Street i od tego czasu COS stał się globalnym szyldem. Na powstawanie kolekcji zawsze miała wpływ sztuka – brand współpracował ze wschodzącymi artystami, projektantami oraz instytucjami w Europie, Azji oraz USA. Aby uczcić dziesiątą rocznicę powstania, COS stworzył kapsułową linię składającą się z dziesięciu projektów.
Zabawa objętościami i prostymi liniami krojów.
Każdy projekt został dokładnie rozrysowany na tkaninie tak, aby w pełni wykorzystać materiał, i w rezultacie każdy następny szkic definiował kolejny wzór modelu. W kolekcji widać wpływy japońskie, a całość została uszyta z lekkich tkanin takich jak bawełna czy techniczny poliester w odcieniach piaskowych kolorów i bieli.
Celebrating 10 years of COS
„ ”
Projektanci skorzystali z możliwości eksperymentowania przy wykrajaniu sylwetek. Wspólnie z konstruktorami szukali inspiracji w historycznych technikach projektowania, w których tkaniny były wykorzystywane w całości, tj. bez strat materiału. W przyszłości będziemy kontynuować łączenie nowoczesnych technik projektowania z wydajnym zużyciem materiałów.
– Karin Gustafsson,
dyrektor kreatywna COS
Celebrating 10 years of COS
Celebrating 10 years of COS
Celebrating 10 years of COS
Celebrating 10 years of COS
Celebrating 10 years of COS