30
01
2015
Kampania ZARA Woman ss 2015, czyli boho, hippie i lata 70.
Zara ss 2015
Trzeba to ucziciwe i głośno przyznać: w każdym kolejnym sezonie kolekcje Zara działają niczym barometr topowych trendów. Hiszpańska sieciówka wybiera wszystko, co najciekawsze z wybiegów i najpopularniejsze z ulic fashion stolic, by zaserwować swoim klientkom esencję aktualnej mody. Dzięki temu sylwetki zaprojektowane w umysłach dyrektorów kreatywnych wielkich marek stają się dostępne dla tych, którzy zakupy szczerze uwielbiają, ale nie bywają regularnie przy Via Montenapoleone w Mediolanie.
Co Zara przygotowała z myślą o wiośnie 2015? Rzecz jasna nie mogło zabraknąć boho inspiracji i nawiązań do lat 70., które praktycznie bez wyjątku lansowali słynni projektanci. I tak, w zapomnienie odchodzą obcisłe nogawki, a ich miejsce w wielkim stylu zastępują szerokie dzwony, najchętniej występujące w romantycznym towarzystwie koronkowych koszul. Jeśli sukienki, to koniecznie mocno zamaszyste - maksymalnie długie i powłóczyste albo krótkie i rozkloszowane. Wśród tkanin dominują lekkie, tańczące wokół ciała materiały z dodatkiem jedwabiu, patchworkowy denim oraz brązowy zamsz. Ten ostatni pojawia się nie tyko w kontekście akcesoriów, ale również bazowych elementów garderoby takich jak kamizelki czy spódnice. Absolutnym hitem kolekcji są jednak sandały-gladiatorki z efektowną cholewką sięgającą samych kolan albo cienkimi, skórzanymi paskami zdobiącymi na całej długości łydkę.
Za obiektywem kampanii Zara ss 2015 stanął Jamie Hawkeswort. Pozuje trio gorących twarzy: Ine Neefs, Jean Campbell oraz Grace Hartzel.
Zara ss 2015
Zara ss 2015
Zara ss 2015
Zara ss 2015
Zara ss 2015
Zara ss 2015
Zara ss 2015
Zara ss 2015
Zara ss 2015
Zara ss 2015