03
09
2014
Kampania Gino Rossi fw 2014/15, czyli sztuka minimalizmu
Gino Rossi fw 2014/15
Po Teneryfie, której krajobrazy stały się tłem dla wiosenno-letniej kampanii Gino Rossi, marka powraca do Polski z minimalistyczną i geometryczną sesją, prezentującą kolekcję na sezon fw 2014/15. Na zdjęciach Magdy Wunsche i Agnieszki Samsel buty i torby z logo Gino Rossi idealnie wpisują się w surowe tło budynku Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. O stylizacje zadbała Ina Lekiewicz.
Grafity i szarości oraz aluminiowe elementy architektoniczne w bezpośredni sposób nawiązują do jesienno-zimowych fasonów obuwia, które wyróżnia mocny, graficzny design i nowoczesne detale w postaci metalicznych zamków, zapięć oraz klamer w stylu grunge. Statyczne, klimatyczne ujęcia w nieoczywisty sposób przypominają o nostalgicznej jesieni i srogiej zimie, podkreślając harmonię między minimalistyczną architekturą a naturą.
Oprócz modeli eksponowanych w kampanii kolekcja oferuje linię inspirowaną różnymi stylami i momentami z historii mody - począwszy od szyku złotej ery Hollywood przez grunge aż po futuryzm. Równocześnie Gino Rossi promuje specjalną edycję damskich i męskich butów zaprojektowanych przez Tomasza Ossolińskiego (szczegóły).
Gino Rossi fw 2014/15
Gino Rossi fw 2014/15
Gino Rossi fw 2014/15
Gino Rossi fw 2014/15