11
09
2016
Kampania Deni Cler Milano fw 2016/17 na tle Mediolanu
Najnowszą kampanię Deni Cler Milano nieprzypadkowo zrealizowano w Mediolanie – stolica mody koresponduje nie tylko z nazwą marki, ale również jej stylem i doskonałym krawiectwem. Sesja, na którą składają się zarówno dymaniczne kolorowe portrety, jak i melancholijne ujęcia w czerni i bieli, utrzymana została w klimacie arcydzieł mistrzów włoskiego kina. Za obiektywem stanął Szymon Brodziak, któremu pozowała Julita Olszewska (D'VISION).
Kolekcja Deni Cler Milano fw 2016/17 odkrywa klasyczny szyk w wyrafinowanej, wielkomiejskiej formie.
Królują tutaj dyskretnie luksusowe, podkreślające sylwetkę formy, takie jak asymetryczne konstrukcje, kontrastowe plisy, ołówkowe spódnice, otulające żakiety, optycznie wysmuklające garnitury, zwiewne sukienki czy kurtki typu bomber. Obok wyróżniają się także krótkie kożuchy szyte ręcznie we włoskiej manufakturze oraz futrzane etole z norek czy soboli.
Deni Cler Milano fw 2016/17
W jesienno-zimowej kolekcji nie mogło także zabraknąć wełnianych płaszczy, z których od sezonów słynie Deni Cler Milano. Oprócz pudełkowych krojów, dyplomatek czy modeli wiązanych w pasie pojawiają się odważniejsze fasony do kostek, inspirowane wojskowymi mundurami. Charakteru dodają ciekawe, przestrzenne zdobienia, a najwyższej jakości wełny – kaszmir i alpaka – sprawiają, że płaszcze są wyjątkowo lekkie.
Paleta barw została zdominowana przez harmonijne, jesienne odcienie
nawiązujące do przestrzeni miejskich: od pięknych pasteli i rozbielonych beży, przez nostalgiczną szarość i nasycony granat, aż po soczysty brąz,
głęboki karmel i klasyczną czerń.