29
01
2016
Kampania ALDO ss 2016: Inspiration is everywhere
Aldo ss 2016
W nowym sezonie ss 2016 Aldo kontynuuje kampanię, która pochwala indywidualny, niepowtarzalny styl. Marka skupia się na tych, którzy znajdują natchnienie każdego dnia, w każdym miejscu, czerpiąc ze wszystkiego co ich otacza. Sezonowe trendy są tu zaprezentowane w kontekście artystycznych połączeń inspirujących przedmiotów i oryginalnych osobowości.
Inspiration is everywhere
Kampania składa się z dyptyków: po jednej stronie umieszczono portrety różnych inspirujących postaci (autorstwa Matteo Montanatiego), po drugiej pozują akcesoria i buty Aldo sfotografowane przez Bela Borsodiego w otoczeniu przedmiotów nawiązujących do pasji sportretowanych bohaterów.
Fotografie korespondują ze sobą, tworząc razem spójną historię – od inspiracji, która stanowi część osobistego stylu modeli, po kolorystykę reprezentującą
kluczowe motywy z letniej kolekcji Aldo.
Przed obiektywem stanęli: Marissa Seraphin – inspirująca się Paryżem projektantka biżuterii, Susannah Liguori – studentka sztuki i modelka, mieszkająca w Nowym Jorku, Laura Harrier – wschodząca aktorka i członkini obsady programu HBO Kodeks Postępowania oraz Kelsey Soles – naturalna i uwodzicielska modelka pochodząca z Londynu, Silviu Tolu – nowojorski bloger modowy, Harry Uzoka – model i członek stowarzyszenia filmów artystycznych w Londynie oraz Keisuke Asano – artysta i model mieszkający w Londynie i Tokio.
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016
Aldo ss 2016