12
11
2015
Inspiracja jest wszędzie: Kampania ALDO fw 2015/16
ALDO fw 2015/16
W nowym sezonie fw 2015/16 Aldo skupia się na osobowościach, dla których wszystko może stać się natchnieniem – w każdym miejscu, każdego dnia. Główny motyw kampanii Inspiracja jest wszędzie stanowią zestawienia dwóch rodzajów zdjęć. Z jednej strony są to portrety z wizerunkami ambasadorów marki, a z drugiej zoomy na akcesoria i buty uchwycone w otoczeniu przedmiotów nawiązujących do zainteresowań modeli. Za obiektywem stanął Matteo Montanari.
Fotograficzne duety połączono w żartobliwy sposób, aby ożywić całą kompozycję oraz oddać pełną historię osoby i jej pasji.
Wybrani ambasadorowie musieli wyróżniać się oryginalnym stylem i twórczością. I tak, do kampanii zaangażowano: osobowość telewizyjną i modelkę Irene Kim, malarkę i rzeźbiarkę Phoebe Collings James, reżyserkę Sandrę Winther, modelkę i artystkę muzyczną Staz Lindesand oraz aktorkę Fabianne Therese.
Media społecznościowe zmieniły sposób komunikowania najnowszych trendów. W ALDO mamy ogromne szczęście, mogąc docierać do inspirujących osobowości z całego świata.
– Erwin Hinteregger, Dyrektor Marketingu Aldo
ALDO fw 2015/16
ALDO fw 2015/16
ALDO fw 2015/16
ALDO fw 2015/16
ALDO fw 2015/16
ALDO fw 2015/16
ALDO fw 2015/16