01
09
2022
H&M na jesień 2022: Paryska kampania Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M wita nowy, jesienny sezon
w iście francuskim stylu.
Marka przenosi się do fikcyjnej destynacji
Brasserie Hennes, która idealnie
obrazuje paryską kulturę brasserie.
Kampania fall 2022 stanowi kontynuację wiosennej opowieści pod hasłem Hotel Hennes. Wówczas główną bohaterkę odegrała Gigi Hadid, a teraz w rolę paryskiej, modowej insiderki wcieliła się supermodelka Naomi Campbell. Obok pojawiają się Jill Kortleve, Young Emperors, Jordan Barrett i Paloma Elsesser oraz rodzeństwo influencerów Molly i Reese Blutstein.
H&M Brasserie Hennes
„ ”
To prawdziwa przyjemność, aby móc pracować
z H&M nad kampanią inspirowaną miastem,
które jest tak bliskie mojemu sercu.
Świetna moda powinna być dostępna dla każdego
i dobrze jest widzieć, że ta kampania to celebruje.
– Naomi Campbell
Jesienna kolekcja H&M stanowi uosobienie paryskiego stylu: jest klasyczna, pewna siebie i zmienna. Królują tutaj mini spódniczki i zamaszyste płaszcze noszone z kowbojkami oraz kozakami za kolano, a urok całości podkreślają lśniące akcesoria i torebki na ramię. Paletę barw wypełniają ciepłe tony pomarańczy, czerwieni i burgundu, które idealnie współgrają z ponadczasową kratą.
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes
H&M Brasserie Hennes