07
02
2017
H&M Conscious Exclusive 2017: Zapowiedź kampanii z Vodianovą
H&M Conscious Exclusive 2017
Tegoroczna kolekcja H&M Conscious Exclusive przełamuje
konwencje w modzie i ekologii.
Projekty z linii uszyto z nowego materiału Bionic – przetworzonego poliestru z plastikowych odpadów wyrzucanych przez oceany. Obok ubrań i akcesoriów dla kobiet oraz swobodnych strojów wizytowych dla mężczyzn pod marką Conscious Exclusive po raz pierwszy zadebiutują ubranka dziecięce, a także ekskluzywne zapachy na bazie olejków organicznych.
Na prawdziwy przebój zapowiada się finezyjna, plisowana
suknia z lejącej tkaniny.
Kolekcja będzie dostępna od 20 kwietnia w około 160 sklepach stacjonarnych na całym świecie oraz online. Już teraz do sieci trafiła zapowiedź kampanii, której twarzą została supermodelka i filantropka Natalia Vodianova.
Conscious Exclusive 2017 – The Journey of a Dress
„ ”
Bycie twarzą kampanii H&M Conscious Exclusive to dla mnie wielki zaszczyt. Postępy w dziedzinie produkcji ekologicznych tkanin, które wykorzystano w tej kolekcji, są absolutnie niesamowite i pokazują, że moda może być w przyszłości bardziej
przyjazna dla środowiska.
– Natalia Vodianova
H&M Conscious Exclusive 2017
H&M Conscious Exclusive 2017
H&M Conscious Exclusive 2017