05
03
2025
GUESS świętuje Międzynarodowy Dzień Kobiet
GUESS świętuje Międzynarodowy Dzień Kobiet
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, GUESS prezentuje kampanię celebrującą siłę kobiecości poprzez współpracę z inspirującymi lekkoatletkami z Europy.
Kobiecość od 40 lat stanowi fundament marki GUESS, czego dowodem są jej kultowe projekty, kampanie oraz ambasadorki. W 2025 roku marka kieruje uwagę na sport – obszar, w którym kobiety nieustannie redefiniują standardy, łącząc determinację, siłę i pasję.
Inspirujące kobiety w kampanii GUESS
W kampanii GUESS na Wiosnę-Lato 2025 wystąpiły czołowe europejskie sportsmenki:
- Angelika Wątor (Polska) – medalistka olimpijska w szermierce,
- Oriane Bertone (Francja) – mistrzyni we wspinaczce sportowej,
- Clara Fernández (Hiszpania) – lekkoatletka, specjalizująca się w skoku o tyczce,
- Darja Varfolomeev (Niemcy) – mistrzyni świata w gimnastyce artystycznej,
- Dalia Kaddari (Włochy) – sprinterka, specjalizująca się w biegu na 200 m,
- Daryll Neita (Wielka Brytania) – finalistka olimpijska w biegach sprinterskich.
Kampania ukazuje zawodniczki w ikonach stylu GUESS, podkreślających ich pewność siebie i elegancję. W kolekcji na Wiosnę-Lato 2025 znalazły się:
- kultowe jeansy z niskim stanem,
- dwurzędowe marynarki,
- lekkie trencze,
- biżuteria z kolekcji Sterling Silver – doskonała na wiosenne dni.
Długoterminowa współpraca
Każda ze sportsmenek będzie reprezentować GUESS w ramach długoterminowego partnerstwa przez cały 2025 rok, promując zarówno modę, jak i siłę kobiecej determinacji w świecie sportu.