10
05
2023
Generacja Silversów w nowej kampanii MODIVO
MODIVO
Moim hobby jest życie – mówią bohaterowie
najnowszej kampanii MODIVO.
Jako receptę na udane i spełnione życie wymieniają
podążanie za marzeniami, czerpanie radości
z codzienności i szanowanie różnorodności.
Bohaterami kampanii są zwyczajni ludzie, o nadzwyczajnej osobowości i spojrzeniu na świat. Oni nie boją się dzisiaj już niczego. A mogą – wszystko. Stworzona w duchu wyrażania siebie, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia, w tym, to jak odbiorą nas inni, kampania celebruje esencję życia we wszystkich jego kolorach.
MODIVO
Co ludzie powiedzą? Niech mówią, co chcą.
Ważne, by czuć się ze sobą dobrze – takie motto
towarzyszy gwiazdom kampanii przez całe życie. Zgodnie
z tym robią co chcą, czerpią z życia garściami
i realizują wszystkie swoje marzenia.
Tak jak jedna z najbardziej charakterystycznych przedstawicielek generacji Silversów – DJ Wika, uznana djka, z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem, headlinerka wielkich muzycznych festiwali i gwiazda najnowszego dokumentu Vika! w reżyserii Agnieszki Zwiefki. Swoją energią, charyzmą i niezmiennym głodem życia mogłaby obdzielić wiele pokoleń.
Podobnie jak Ania, która od lat gra w serialach i filmach,
namiętnie czyta, chodzi na gimnastykę, czy Barbara,
kochająca psy, pasjonatka podróży, aktorka filmowa,
udzielająca się w teatrach amatorskich.
Swoją siłą ducha może się też pochwalić Maciej, aktor
i fotomodel, autor pierwszej tężni solnej na świecie.
Jakie mają plany na przyszłość? Żyć, kochać, bawić się,
doświadczać. Wszystko w swoim stylu, i na własnych zasadach.
MODIVO
Sesja zdjęciowa i video, które powstało w ramach kampanii
MODIVO, ma na celu podkreślenie wartości, bliskich polskiemu
multibrandowi, czyli wyrażanie siebie, projektowanie własnej
wersji swojej osoby bez konieczności zaspokojania cudzych
ambicji czy poglądów, a także szacunek do siebie
i pielęgnowanie wewnętrznego dziecka.
Bohaterami kampanii zostali, zupełnie nieprzypadkowo, przedstawiciele Generacji Silversów. To właśnie oni najczęściej podlegają funkcjonującym w naszej kulturze sztywnym zasadom, tego jak mają się zachowywać, ubierać czy żyć. Bohaterowie kampanii przełamują te szkodliwe stereotypy, pokazując, że cechy takie jak radość i głód życia, energia oraz dobry humor, są absolutnie ponadczasowe.
MODIVO
W kampanii dominują energetyczne stylizacje, które
świetnie współgrają z charyzmatycznymi
postaciami i żywymi kolorami w tle.
DJ Wika pozuje do zdjęć, prezentując największą witalność,
w pastelowej bomberce Femi Stories, z cekinowymi spodniami
duńskiej marki Rotate i pasującymi lawendowymi półbutami
zapinanymi na pasek od marki Karino.
Ania zadaje za to szyku w stylu retro, w trawiasto-zielonej marynarce Gestuz, swetrze w paski marki Levi’s i intensywnie czerwonej spódnicy Birgitte Herskind. Basia pokazuje ponadczasowe podejście do casualowego, codziennego looku, z wielkim luzem, zestawiając błękitną bomberkę Tommy Jeans, cytrynowy sweter Polo Ralph Lauren, rubinowymi spodniami Kontatto z kwiecistą apaszką Ralph Lauren.
MODIVO
Maciej jest zwolennikiem współczesnych stylizacji
inspirowanych streetwearem, dlatego do zdjęć pozuje
w lawendowej koszuli w paski marki Dickies
i supermodnych, białych sneakersach New Balance.
W innym looku prezentuje połączenie casualu z modą uliczną,
dzięki kanarkowej kurtce bomber varsity Tommy Hilfiger,
dopasowanym longsleevie adidas o butelkowym odcieniu
i modnym kapeluszu typu bucket hat o kraciastym wzorze.
MODIVO
Bohaterów sesji można zobaczyć w filmie VIKA!
w reżyserii Agnieszki Zwiefki w ramach festiwalu
Millenium Dosc Against Gravity, który odbędzie się
w dniach 11-21 maja w Warszawie i siedmiu innych
miastach w Polsce. Bilety do kupienia TUTAJ.
Więcej kolorowych inspiracji dla każdego znaleźć można
na modivo.pl, w aplikacji MODIVO i w sklepach stacjonarnych.
MODIVO
MODIVO
MODIVO
MODIVO
MODIVO
MODIVO