28
05
2024
GAP x DÔEN: Limitowana kolekcja w hołdzie dla siostrzeństwa
GAP x DÔEN
Nie ma marki, która lepiej wyrażałaby
współczesny amerykański optymizm.
Mowa oczywiście o GAP, który w tym sezonie idzie
o krok dalej i prezentuje efekty współpracy z kalifornijskim
brandem DÔEN. Tak powstała limitowana kolekcja celebrująca
siostrzeństwo, podkreślająca indywidualność i kobiecość.
Wyjątkowość projektów – ich zrelaksowany, klasyczny klimat z kalifornijskim twistem – eksponuje entuzjastyczna kampania, w której wzięły udział: dumna mama i modelka Lily Aldridge, jej siostra, modelka i piosenkarka Ruby Aldridge, a także 11-letnie siostry bliźniaczki Levia i Zahar. Studyjne kadry autorstwa Dana Martensena przedstawiają zabawne chwile między siostrami, które cenią sobie swobodę wyrażania siebie poprzez osobisty styl.
Lily i Ruby bezbłędnie ukazują piękno i siłę siostrzeństwa -
zarówno poprzez różnice, jak i podobieństwa, które je łączą.
“Gap współpracuje z markami, które opowiadają się
za oryginalnością i wykorzystują modę jako
potężną formą wyrażania siebie.
Nasza współpraca z DÔEN celebruje kobiecą estetykę ożywioną
za pomocą naszych ulubionych elementów. Nie mogę się
doczekać, aż powitam fanów DÔEN w rodzinie Gap,
aby mogli poznać nasz produkt w nowy, świeży sposób”.
– mówi Mark Breitbard,
prezes i dyrektor generalny GAP.
GAP x DÔEN
Kolekcję GAP x DÔEN tworzy 51 elementów
odzieży i akcesoriów dla kobiet i dzieci.
Kultowe produkty marki GAP, zakorzenione w denimie, kolorze khaki i nostalgicznym amerykańskim stylu, zostały ożywione kobiecym podejściem DÔEN. Do wyboru są tutaj urocze zestawy matchy-matchy, zwiewne sukienki, świetnie skrojone dżinsy, topy pasujące do spódnic oraz dodatki w kwiatowy print. Jak podkreśla Katherine Kleveland, współzałożycielka i CCO DÔEN, wszystkie modele zostały zaprojektowane tak, aby można je było kochać, nosić i przekazywać dalej.
Co najlepsze, linia jest dostępna w tych samych wersjach
kolorystycznych i z tymi samymi nadrukami zarówno dla
dorosłych, jak i w rozmiarach dziecięcych i dla niemowląt.
GAP x DÔEN
Ponadczasowa fantazja i bezkompromisowa kobiecość
DÔEN to modowy i lifestylowy brand, który w 2016 roku
założyły pochodzące z Santa Barbara siostry
Margaret i Katherine Kleveland. Ich projekt
wsparł kolektyw partnerów.
Od początku misją marki było tworzenie trwałych, pięknych kolekcji przy jednoczesnym wspieraniu indywidualności osób we wszystkich aspektach ich organizacji, łańcucha dostaw i społeczności. Zespół DÔEN staranie projektuje z myślą o kobietach oraz tętniącym energią, pracowitym i pięknym życiu, jakie mogą wieść w swoich ulubionych ubraniach.
„To było marzenie, aby obejrzeć nasze kolekcje, zakorzenione
w nostalgii i kobiecości, widziane na nowo
przez klasyczny obiektyw GAP.”
– zdradza Katherine Kleveland,
współzałożycielka i CCO DÔEN.
GAP x DÔEN
„Ponadczasowy i kultowy charakter marki GAP jest niezwykle
inspirujący zarówno dla Katherine, jak i dla mnie. Jako dzieci
nosiliśmy tę markę bez przerwy, a teraz ubieramy nasze maluchy
w ich ponadczasowe rzeczy, które nigdy nie wychodzą z mody”.
– dodaje Margaret Kleveland,
współzałożycielka i dyrektor generalna DÔEN.
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
GAP x DÔEN
Artykuł sponsorowany