14
10
2022
GAP w Polsce: Amerykańska marka ponownie na polskim rynku
GAP Icons Fall 2022
GAP w Polsce
Tej jesieni amerykański brand ponownie wkracza na polski
rynek i uruchamia samodzielny sklep internetowy.
Równocześnie marka prezentuje kampanię na
nowy sezon, która powstała pod hasłem Icons.
Sesja skupia się na ikonach Gap, prezentując kolekcję klasycznych modeli odzieży, zaprojektowanych z myślą o ubieraniu pokoleń twórców kultury. Pojawiają się tutaj odświeżone klasyki uszyte z organicznych tkanin wykonanych przy użyciu bardziej zrównoważonych technik oszczędzania wody Washwell. W rolach głównych wystąpiły wyjątkowe osobowości, które kształtują kulturę poprzez swój własny styl i przekonania.
Całość celebruje współczesny amerykański optymizm
i to, co właściwie oznacza być Ikoną, czyli kimś, kto tworzy
pozytywną zmianę, po prostu będąc prawdziwym sobą.
GAP Icons Fall 2022
Jesienną kampanię GAP Icons wyreżyserował
Koto Bolofo. Do sesji wykorzystano luźne dżinsy
z organicznej bawełny z lat 90., duże białe koszule,
bojówki i plisowane spodnie khaki, dżinsy z wysokim
stanem z lat 70. i klasyczne bluzy z kapturem z logo Gap.
Osobowości Icons zostały przedstawione w kultowych
modelach odzieży Gap, wykonanych na nowo
z odpowiedzialnie pozyskiwanych materiałów.
Na pierwszym planie pozują m.in. takie postacie jak aktorka Selma Blair – autorka bestsellerów według New York Times i matka, która zmaga się ze stwardnieniem rozsianym, opowiadająca się za bardziej inkluzywnym światem – oraz brytyjski performer Labrinth – filantrop, który łączy dusze za pomocą muzyki. Ikony kampanii Gap to artyści i pionierzy, z których wszyscy wykorzystują swój wpływ i optykę, aby pobudzić kulturę.
GAP Icons Fall 2022
GAP Icons Fall 2022
GAP Icons Fall 2022
GAP Icons Fall 2022
GAP Icons Fall 2022