05
06
2023
Eobuwie.pl x adidas to współpraca tego roku! Efekt? Gra na Robloxie!
Współpraca Eobuwie.pl x adidas (fot. materiały prasowe)
Eobuwie.pl to jedna z najbardziej technologicznie
rozwiniętych marek modowych w tej części Europy.
Fenomenem stała się dzięki rewolucyjnym technologiom,
które mają za zadanie wyeliminować
nietrafione wybory zakupowe.
Za to odpowiada usługa esize.me, która proponuje zmierzenie oraz skan stopy i na ich podstawie wybór perfekcyjnego rozmiaru obuwia, dopasowanego pod względem długości, szerokości i kształtu. Marka eobuwie.pl jako pierwsza zrezygnowała z tradycyjnej ekspozycji w swoich sklepach stacjonarnych na rzecz ekranów z witryną sklepu internetowego. To właśnie tam można zamówić produkty do przymierzenia, a one w ekspresowym tempie dostarczane są ze zlokalizowanego na tyłach sklepu magazynu.
Eobuwie.pl i adidas wchodzą do wirtualnej
rzeczywistości z modowo-gamingową współpracą z Roblox
Eobuwie.pl w swojej technologicznej misji idzie o krok dalej i razem z adidasem inicjują swoją wspólną przygodę w wirtualnej rzeczywistości. Platforma chce w ten sposób nie tylko dokonać pierwszego kroku w kierunku działalności w wirtualnym świecie, ale także edukować klientów i pokazać im zupełnie nowe, ekskluzywne doświadczenia.
Eobuwie.pl za tzw. pierwszy krok na księżycu, wybrało platformę społecznościową Roblox, która codziennie przyciąga blisko 52 milionów aktywnych graczy. Wprowadził do gry serię ekskluzywnych produktów, takich jak adidas Avryn, adidas Ultra Boost 1.0, adidas Supernova, adidas Web Boost, adidas Ultra Boost Light oraz adidas Terrex Swift. Gracze mają możliwość ubrania swojego awatara – czyli siebie – w modele marki. Gra adiventure by eobuwie.pl wzbogacona została o liczne atrakcje takie jak wspólne wydarzenia i konkursy, które pozwalają fanom zdobyć ekskluzywne przedmioty i ubrania.
Współpraca Eobuwie.pl x adidas (fot. materiały prasowe)
Gra oferuje użytkownikom świat pełen przygód, w pięciu
różnych światach, na kilku innych torach.
Każdy z graczy może, dzięki specjalnym modelom adidas,
wykorzystywać swoje supermoce, podczas wyścigu przez
miasto, dziki las, lodową pustynię Arktyki czy Wulkan.
Prędkość biegu ma tutaj istotne znaczenie, bo to właśnie szybkość decyduje o miejscu w rankingu. Grać można solo lub z innymi graczami. Gra adiventure by eobuwie.pl, powstała we współpracy marek eobuwie.pl i adidas, to ważny krok w kierunku kreowania przyszłości mody wirtualnej. Projekt otwiera zupełnie nowe możliwości nie tylko dla młodszego pokolenia, dorastającego w nowych cyfrowych realiach, ale także dla stałych użytkowników mody, którzy mogą spojrzeć na nią z zupełnie innej perspektywy, właśnie poprzez doświadczenia w rzeczywistości wirtualnej.
Współpraca Roblox i eobuwie.pl to zatarcie granic
między rzeczywistym światem mody, a wirtualnym światem gier.
W miarę coraz większego znaczenia mody cyfrowej, możemy
spodziewać się coraz większego wpływu tego zjawiska na
przemysł odzieżowy i sposób, w jaki w ogóle postrzegamy modę.
Wyrażanie siebie w metaversie
Marki same przyznają, że gry wideo i platformy społecznościowe
stały się doskonałym połączeniem świata mody i gier wideo.
W przyszłości można się spodziewać jeszcze więcej
tego typu projektów, co może wpłynąć na nowe
trendy i kierunki w przemyśle modowym.
Wirtualna moda pozwala na zaawansowane eksperymentowanie z różnorodnymi stylami w bezpiecznym środowisku, jednocześnie zachęcając młodsze pokolenia do odkrywania własnej tożsamości poprzez ubiór. Marka adidas już zaczęła pierwsze eksperymenty z modą zlokalizowaną w wirtualnej rzeczywistości. Kolekcje powstałe pod szyldem metaverse czy NFT, są nieprzerwanym hitem.
Tak więc wygląda na to, że w przyszłości (i chyba nie aż
tak dalekiej) ważne będzie dla nas nie tylko jak my
wyglądamy, ale również jak wygląda nasz avatar.
I jeśli wierzyć markom eobuwie.pl i adidas, wirtualna
rzeczywistość będzie świetną platformą do rozmaitych
eksperymentów modowych i wyrażania siebie.
Współpraca Eobuwie.pl x adidas (fot. materiały prasowe)
Artykuł sponsorowany