02
08
2023
Christina Aguilera w mini spódniczce w kształcie Birkin
Instagram @xtina
Jednym jej ekstrawaganckie stylizacje w duchu
maksymalizmu mocno przypadają do gustu,
podczas gdy inni nie są fanami tej estetyki.
Jedno jest jednak pewne - Christina Aguilera
to niekwestionowana ikona stylu.
Odważne, modowe wybory to jej drugie ja. Chyba wszyscy pamiętamy kontrowersyjne stylizacje ze zwierzęcymi printami, świecącymi i ultrakrótkimi topami czy jeansami z super niską talią z początku lat 2000. Christina nadal zdaje się podążać za najgorętszymi trendami modowymi. W poniedziałek na swojego Instagrama wrzuciła zdjęcie w stylizacji z najnowszej kolekcji młodego, obiecującego, berlińskiego projektanta.
Instagram @xtina
Spódniczka w kształcie torebki Birkin
Christina Aguilera zamieściła wczoraj na swoim profilu na Instagramie zdjęcie w przykuwającej wzrok stylizacji. Mowa o krótkiej, różowej, pokrytej kryształkami mini spódniczce pochodzącej od berlińskiej marki Namilia, która kształtem i designem przypomina torebkę Hermès Birkin. Spódnica pochodzi z najnowszej kolekcji marki na wiosnę 2024 roku zaprezentowanej podczas Berlin Fashion Week.
Awangardowy dół piosenkarka dopełniła prostą, czarną
koszulką, przezroczystymi sandałkami oraz prostokątnymi,
czarnymi okularami przeciwsłonecznymi.
Całość prezentowała się spójnie, a sama stylizacja
mogłaby się stać świetną propozycją na wieczorne
wyjście ze znajomymi dla niejednej it-girl.
Instagram @namilia
Namilia: co to za marka?
Namilia to brand, który powstał w Berlinie w 2015, a za jej sterami od samego początku stoją Nan Li i Emilia Pfohl. Absolwenci elitarnej szkoły The Royal College of Art in London, mają już za sobą liczne sukcesy takie jak współpracę z międzynarodowymi gwiazdami np. Gigi Hadid czy publikacje w najlepszych magazynach modowych.
DNA ich marki opiera się na rewolucyjnym koncepcie
mieszania się kultur i ruchów młodzieżowych.
„Namilia używa odzieży nie tylko jako narzędzia estetycznego,
ale także jako wizualnej platformy do głoszenia własnych
przekonań i marzeń. Namilia domaga się wzmocnienia
i celebrowania radykalnie nowego i młodzieńczego rozumienia
feminizmu. Jako marka, nieustannie kwestionujemy
i buntujemy się powszechnym zasadom i postrzeganiu płci,
kobiecości i normom społecznym patriarchatu,
w którym żyjemy dzisiaj.” - przyznają twórcy Naimilii.
Instagram @namilia