08
04
2022
CHANEL 22 Bag: Kampania z ikonami nowej generacji
CHANEL 22 Bag
Najgorętsza torebka na nowy sezon?
CHANEL 22 wymyślona przez Virginie Viard.
Jej nazwa pochodzi od roku kreacji.
Model 22 ma ogromną szansę stać się jednym z kultowych projektów domu mody. Wykonana z niezwykle elastycznej i jednocześnie wytrzymałej skóry torba wyróżnia się lekkością, prostotą i komfortem. To prawdziwy sprzymierzeniec na co dzień: zapina się na magnetyczny zatrzask, ma wewnętrzną kieszeń zasuwaną na suwak oraz wyjmowaną kosmetyczkę.
Równocześnie 22 celebruje emblematyczne kody
paryskiego szyldu: metalowy łańcuszek przeplatany
skórą, słynne pikowanie oraz medalion CHANEL Paris.
CHANEL 22 Bag
W kampanii wystąpiły trzy ikony nowej generacji:
Margaret Qualley, Whitney Peak & Lily-Rose Depp.
Sesja autorstwa Inez & Vinoodh ukazuje różne aspekty amerykańskiego stylu życia. Whitney Peak beztrosko spaceruje po Nowym Jorku i szykuje się do imprezy, Lily-Rose Depp uosabia przywileje młodości, pozując pod słońcem Los Angeles, a Margaret Qualley ucieka od rzeczywistości na pustynię w nawiązaniu do swojego dzieciństwa spędzonego na ranczu w Montanie.
CHANEL 22 Bag
„ ”
Czuję, że mogłabym zabrać tę torebkę wszędzie!
Do pracy, na samotny spacer, do siedzenia i czytania
w parku, na randkę, a nawet na plażę.
– Lily-Rose Depp
CHANEL 22 Bag
CHANEL 22 Bag
CHANEL 22 Bag
CHANEL 22 Bag