24
08
2014
Anja Rubik w kampanii Massimo Dutti 689 5th Avenue
Massimo Dutti 689 5th Ave fw 2014/15
Odkąd marka Massimo Dutti otworzyła pierwszy sklep przy jednej z najsłynniejszych zakupowych ulic świata - prestiżowej Piątej Alei w NYC, regularnie wypuszcza specjalną, limitowaną kolekcję ubrań i dodatków w nowojorskim stylu. Linia Massimo Dutti 689 5th Ave jest wielkomiejska, bardzo minimalistyczna, a ponad wszystko inspirowana szykiem businesswoman z Manhattanu. Inaczej nie mogło stać się w sezonie fw 2014/15!
Twarzami kampanii promującej nową odsłonę projektów zostali polska top modelka Anja Rubik oraz angielski model Andrew Cooper. Duet pozował na prostym, studyjnym tle, które doskonale podkreśla czystość form oraz prostotę fasonów lansowanych na jesienno-zimową porę. Pojawiają się tu miękkie swetry z puszystymi golfami, prążkowane żakiety, białe koszule oraz kurtki z naturalnego futra, a elegancji dodają im akcesoria z najwyższej jakości, szczotkowanej skóry.
Kolekcja lada dzień trafi do wybranych salonów Massimo Dutti na całym świecie, w tym również do warszawskiego butiku w Galerii Mokotów. Ceny? Raczej nowojorskie - od 529 zł za koszulę w paski, przez torebkę na łańcuszku za 649 zł, po beżowy trencz za 1290 zł. Cały lookbook można obejrzeć tutaj.
Massimo Dutti 689 5th Ave fw 2014/15
Massimo Dutti 689 5th Ave fw 2014/15
Massimo Dutti 689 5th Ave fw 2014/15
Massimo Dutti 689 5th Ave fw 2014/15
Massimo Dutti 689 5th Ave fw 2014/15
Massimo Dutti 689 5th Ave fw 2014/15
Massimo Dutti 689 5th Ave fw 2014/15