01
02
2023
Ania Kruk New Romantic: Rożne oblicza miłości
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk to marka, która od kilku sezonów zabiera
głos w ważnych społecznie tematach.
W lutym rozmawia o relacjach i pokazuje różne rodzaje
miłości na łamach kampanii New Romantic. To piękne
spojrzenie na dzisiejszą miłość, która jest wolna,
wielowymiarowa i pozwala kochać na własnych zasadach.
Projekt podkreśla różnorodność, będącą jedną z core’owych wartości marki. Ania Kruk przełamuje tabu i wychodzi do generacji, które chcą akceptować i normalizować związki każdego typu. Dlatego bohaterami kampanii są osoby, które reprezentują odmienne rodzaje relacji — bycie singlem, życie w długoletnim związku małżeńskim, a także uczucia pary, w której jedna osoba jest po tranzycji.
Te trzy historie mają wspólny mianownik, którym jest dążenie
do szczęścia, a zaproszeni goście symbolizują problemy
i reakcje, z jakimi spotyka się dzisiejsze społeczeństwo.
„ ”
Czy ktoś kiedyś powiedział Ci, że nie zasługujesz na miłość,
nie kochasz tak, jak trzeba, albo że na uczucie jest już za późno?
To pytanie sprawiło, że jako marka postawiliśmy sobie cel,
żeby pokazać, jak różnorodna jest miłość i tym samym wspierać
wybory każdego i każdej z nas. W zeszłym roku mówiliśmy o miłości
do siebie w kampanii Selflove, w tym sezonie postanowiliśmy pójść
o krok dalej i zerwać ze schematem, że miłość ma określone granice.
Można jej doświadczać na wiele sposobów — do siebie, do drugiej
osoby niezależnie od płci, do świata i do tego, co sprawia,
że czujesz, że żyjesz. Pokazujemy, że bycie singlem/singielką
czy długoletni związek mogą dawać tyle samo szczęścia
— to nasz wybór, jak i kogo chcemy kochać.
— Martyna Olszak-Bachora,
Head of Creative Department & PR
Ania Kruk New Romantic
Dla marki Ania Kruk nie istnieją podziały, za to marka mocno
wierzy w piękno wolnego wyboru, brak presji i siłę edukacji,
która ułatwia budowanie dobrych oraz wartościowych relacji
i w tym celu przekazała darowiznę na fundację SEXED.PL.
Ten szczególny czas Walentynek konentruje się na okazywaniu uczuć, a Ania Kruk zachęca, by patrzeć szerzej i przede wszystkim w zgodzie ze sobą. Miłość nie jest na pokaz, nie ma granic, nie wymaga oceny i niezależnie od tego, jak ją interpretujemy, niech daje szczęście każdej osobie i pozwala nawiązywać dobre relacje, których potrzebujemy — zarówno te z samym i samą sobą, jak i z kimś przy naszym boku.
Za obiektywem kampanii Ania Kruk New Romantic
stanęła Klaudia Kocielska.
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Ania Kruk New Romantic
Artykuł sponsorowany