19
05
2016
Ania Jagodzińska dla MOHITO: Koszulki w szczytnym celu
Ania Jagodzińska dla MOHITO
Po kwitnącej, tryskającej kolorami i wzorami kampanii Mohito ss 2016 z udziałem Ani Jagodzińskiej (AVANT MODELS), marka odkrywa kolejne efekty współpracy z top modelką, która zaprojektowała linię koszulek w szczytnym celu. T-shirty łączy hasło #POKOCHAJSIE, uniwersalne fasony oraz miękkie w dotyku dzianiny. Całkowity zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie. Właśnie dlatego wraz z Mohito chcemy kibicować młodym osobom, które mają utrudniony start w dorosłe życie. Każdy człowiek zasługuje na równe szanse.
– Ania Jagodzińska
Ania Jagodzińska dla MOHITO
Warto podkreślić, że to nie jest pierwszy raz, gdy Mohito angażuje się w akcje charytatywne. Od dwóch sezonów brand wspiera organizację Kwiat Kobiecości, a w ostatniej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji Rzeczy od Serca przeznaczył na licytację Dzień Pełen Wrażeń z Mohito. Pomysł na mini kolekcję stworzoną w kolaboracji z Anią Jagodzińską narodził się kilka miesięcy temu, podczas pracy nad wiosenno-letnią kampanią.
Linia Ania Jagodzińska dla Mohito trafi do sprzedaży 20 maja. Ceny będą wahać się od 39,99 do 49,99 zł. Projekty promuje czarno-biała sesja zdjęciowa
autorstwa Zuzy Krajewskiej.
Ania Jagodzińska dla MOHITO
Ania Jagodzińska dla MOHITO
Ania Jagodzińska dla MOHITO
Ania Jagodzińska dla MOHITO
Ania Jagodzińska dla MOHITO