Już jutro w topowych miastach świata ruszy coroczna inicjatywa Fashion’s Night Out poprzedzająca wielki start nowojorskiego fashion weeku. To wspaniały wstęp do wybiegowej uczty, która przez kolejne cztery tygodnie będzie rozgrywać się w czterech słynnych stolicach mody.
Z tej okazji najwięksi projektanci, sieciowe marki i kosmetyczni giganci przygotowują limitowane serie, które można kupić tylko przez tę jedną noc w roku, albo świętują wielkie premiery specjalnych kolekcji na nowy sezon. Tak stanie się z jesienną paletą marki MAC pod szyldem Indulge (czyli… kaprysić): wszystkie pozycje z linii najpierw trafią na FNO, by już za chwilę mogły pojawić się w regularnej sprzedaży.
Makijaż fall 2013 według MAC? Przebojowy, wyrazisty i bogaty. Głebokie odcienie burgundu i śliwki na ustach mieszają się z błyszczącą zielenią i piaskowym złotem na paznokciach, a rumieńców dodają im jagodowe blushe do policzków. Całość wieńczy mocne oko – pociągnięte niegrzeczną mascarą Haute & Naughty i rozświetlone metalicznym cieniem Fluidline.
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice