Logotyp serwisu miumag.pl

Kampania BOHOBOCO – kobiecość, komfort i szlachetne tkaniny

Redakcja | Utworzono: 2014-09-16

1 / 8

Bohoboco fw 2014/15

Pod koniec wakacji do butików Bohoboco trafiła nowa kolekcja na sezon fw 2014/15. Utrzymana w minimalistycznym duchu, spójna z dotychczasową filozofią paleta strojów została uszyta z największą dbałością o detale. W tym roku Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek postawili na granaty i odcienie szarości, nie zapominając jednak całkowicie o bieli i czerni. Niezwykle kobiecą linię, pełną sukienek, spódnic i bluzek, podkreślają także nieoczywiste faktury. Komfort stylizacji zapewniają natomiast naturalne, osobiście wyselekcjonowane przez projektantów materiały.

 

W kampanii już po raz czwarty zobaczymy Magdalenę Jasek. Rudowłosa modelka o eterycznej urodzie z wrodzoną naturalnością prezentuje ponadczasową klasykę w wykonaniu duetu. Za obiektywem stanął Marcin Kempski, podczas gdy o makijaż zadbała Marta Gąska, a stylizacją włosów zajął się Michał Bielecki. – Kampania opowiada o kobiecie Bohoboco, która jest silna i pewna siebie, jednocześnie będąc delikatną i subtelną. – podsumowuje Kamil Owczarek. Tło elektryzujących portretów stanowi nawiązująca do sztuki pop art, nowatorska kurtyna ledowa.

 

Jesienno-zimowa kolekcja Bohobco skierowana jest do kobiet ceniących klasykę ujętą w nowoczesnym wydaniu. Tegoroczną nowością w wyborze dodatków są paski – metaliczne i wspaniale wydobywające talię. Całość jest dostępna jest już w salonach marki oraz w sklepie internetowym.

 

Polecamy: Za kulisami kampanii Bohoboco fw 2014/15 >>>

WIDEO

viral

Bracia Menendez i wyrok. Czy po 36 latach więzienia zasługują na wolność? Sąd podjął decyzję

trend alert