Kampania Dsquared2 Kids ss 2014
Odkąd w jednym z numerów VOGUE Paris (grudzień 2010/styczeń 2011) pojawiła się sesja, w której kilkuletnie dziewczynki pozowały w niebotycznych kobiecych szpilkach, z pełnym makijażem i wyrazem twarzy typowym dla femme fatale, świat mody zaczął z większą powściągliwością zatrudniać dzieci. Wszak wszyscy mieli w pamięci złamaną karierę Carine Roitfeld, ówczesnej editor-in-chief francuskiej edycji, którą chwilę po kontrowersyjnej publikacji władze Condé Nast musiały zwolnić, by ratować wizerunek wydawnictwa i dobrą sławę tytułu.
Aktualnie dzieci naprawdę rzadko pojawiają się w dorosłych sesjach i kampaniach, by jak przykazuje konserwatywna polityka, zajęły przeznaczone im miejsce w reklamach dziecięcych linii.
W sezonie ss 2014 plejada supermodnych dzieciaków opanowała kolekcję Dsquared2 Kids, którą promuje stylowa seria czarno-białych zdjęć autorstwa Giampaolo Sgura.
Mali modele z wdziękiem noszą miniautowe odpowiedniki strojów z regularnego wybiegu, prezentując własną, bardzo niesforną interpretację rockowej mody. Motyw przewodni? Skórzana ramoneska dla niej i dla niego: wygodna, swobodna, beztroska, idealna zarówno na szkolny bal, jak i weekendową zabawę!
Quiz: jakim stylem ubierasz się na co dzień? 5 pytań, z którymi poznasz swój typ
Najbardziej zaskakujące kolory mody 2025 – 8 zaskakujących odcieni, które podbiją jesień
Louis Vuitton debiutuje z wyjątkową kolekcją. W rolach głównych stylistka gwiazd i koty
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?