Karl Lagerfeld x tokidoki
Tokidoki, co po japońsku znaczy nic innego jak czasami, to kultowa już marka założona przez włoskiego artystę Simone Legno. Z pomocą dwójki inwestorów – zamożnego małżeństwa z Los Angeles, stworzył w 2005 roku bazujący na mandze brand idealny pod rozmaite kolaboracje.
Bazą pomysłu są graficzne postaci tworzące podgrupy tematyczne, np. Donutella to… paczka dwunastu zaprzyjaźnionych donutów. tokidoki współpracowało już między innymi z Hello Kitty, Smashbox oraz Levi’s, a teraz przyszła pora na największego hipstera wśród fashionistów – Karla Lagerfelda.
Ekipa tokidoki wraz z projaktantem stworzyła serię produktów, których bohaterami są Karl i jego kot Choupette. W skład kapsułowej kolekcji wchodzą między innymi koszulki, etui na iPhone’a, szal oraz… trzy niewielkie figurinki (mierzą 25 cm), których głównym celem jest sprawiać radość modowym fanatykom. Takim jak my! Dostępne ekskluzywnie na net-a-porter.com.
Karl Lagerfeld x tokidoki
12Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń
Violet Affleck w ONZ: głos pokolenia Z o long COVID, zdrowiu publicznym i czystym powietrzu
Komedie romantyczne, które trzeba obejrzeć – TOP 10 filmów jako 10 okazji do śmiechu na chłodne wieczory 2025
„Tego lata stałam się piękna” – jak naprawdę kończy się historia Belly?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić