29
10
2023
Jesienny detoks z marką Nuja
dieta sokowa NUJA
Producent diety sokowej NUJA rozpoczął nową akcję, w ramach której fani szybkich efektów jeśli chodzi o utratę wagi i detoks organizmu, będą mogli budować niecodzienną społeczność. „BANG! It’s #NUJAGANG” to hasło kampanii, a go bandy zapraszają znani i lubiani influencerzy – Marta Siniło, Kamil Rozwadowski i Daria Urbaniak.
#NUJAGANG to społeczność, która jest budowana wokół
marki Nuja. Do gangu należeć będą użytkownicy diety
sokowej. Na Gangusów w ramach przynależności
czekać mnóstwo fantastycznych ofert, gadżetów i atrakcji.
dieta sokowa NUJA
„W ramach nowej kampanii chcemy stworzyć unikalną i aktywną
społeczność. Szukamy osób nietuzinkowych, odważnych, pełnych
pasji, ceniących dobre samopoczucie i zdrowe ciało, niebojących się
wyzwań. Podróżników, rysowników, marzycieli. Tancerzy, DJów, modeli.
Muzyków, beauty i fit freaków… Wszystkich, którzy pokochali Nuja!”
– mówi Milka Bachanek,
współwłaścicielka Natural Brands.
W ramach kampanii nawiązano współpracę z wieloma influencerami. Pierwszymi ambasadorami akcji zostali stylistka gwiazd i trendsetterka Marta Siniło, model i deskorolkowiec Kamil Rozwadowski oraz promotorka polskich marek modowych Daria Urbaniak.
dieta sokowa NUJA
„Na członków społeczności czeka mnóstwo wspaniałych atrakcji
i gadżetów jak np. mata do gry w butelkę, która podbija serca
użytkowników jednej z najbardziej popularnych aplikacji randkowej.
Będziemy razem tworzyć playlistę na Spotify, spotykać się na
Techno Jodze, a w marcu wybrani, czyli ci najbardziej kreatywni,
wybiorą się na bardzo atrakcyjny event do Berlina.”
– mówi Milka Bachanek.
Grono fanów diety sokowej rośnie w Polsce z dnia na dzień. Ten sposób wyszczuplenia sylwetki, oczyszczania organizmu i dbania o kondycję skóry jest coraz bardziej popularny. I co najważniejsze – gwarantuje efekty. Więcej o producencie diety sokowej NUJA na www.nuja.pl.
dieta sokowa NUJA
Artykuł sponsorowany