10
11
2014
Zmysłowa kampania MUMU La Rossa Nera z Edytą Zając
MUMU La Rossa Nera
MUMU to kolejna polska marka, którą wypada znać i śledzić! Jak zdradzają jej pomysłodawcy, MUMU oznacza dążenie do doskonałości, wieczne poszukiwanie piękniejszych wzorów i lepszych materiałów, a wreszcie perfekcję kroju, koloru i wykonania. Brand powstał z przekonania, że nad Wisłą można produkować ekskluzywne rzeczy, które bez kompleksów będą konkurować z produktami sławnych szyldów.
W ofercie MUMU można znaleźć torebki na ramię, kuferki, paski, kopertówki oraz ramoneski wykonane z najlepszej jakości włoskich skór - miękkich i wytrzymałych, wyprodukowanych w garbarniach, z których korzystają marki z pierwszej trójki światowych producentów dodatków. Jako jedyni w Polsce, projektanci MUMU używają skóry stemplowanej w klasyczny wzór saffiano, a ponadto sięgają po topowe rodzaje aksamitnie gładkich skór oraz mięsistą skórę full grain.
By wyjść naprzeciw indywidualnym potrzebom klientek, marka przygotowała także program personalizacji. To propozycja dla najbardziej wymagających kobiet, które pragną stworzyć torbę w 100% odpowiadającą osobistym oczekiwaniom. MUMU potrafi zrealizować nawet najbardziej wymyślne modyfikacje, od zmiany koloru rączek po zaprojektowanie zupełnie nowego modelu. Każdy projekt jest od początku konsultowany i wyceniany z klientką, by torba wyglądała dokładnie tak jak w marzeniach.
Twarzą kampanii promującej kolekcję MUMU La Rossa Nera została Edyta Zając (New Age Models), która pozowała przed obiektywem Błażeja Żuławskiego. Szalenie seksowne portrety eksponują skórzane przeboje MUMU na na nagim ciele modelki, a kuszący klimat całości podkręca królująca w tle czerwień.
MUMU La Rossa Nera
MUMU La Rossa Nera
MUMU La Rossa Nera
MUMU La Rossa Nera
MUMU La Rossa Nera