02
09
2021
Wielkie domy mody i ich logo: Intepretacje Mike Frederiqo
YSL by Mike Frederiqo
Logotypy wielkich domów mody stanowią synonim luksusu
i wizytówkę danej marki. Dla wielu są też źródłem inspiracji,
tak jak dla Mike Frederiqo, który stworzył kreatywne
reinterpretacje logo marek z modowej branży.
Pochodzi z Holandii, ma zaledwie 23 lata i odkąd tylko potrafi utrzymać w dłoni ołówek, zajmuje się rysunkiem i malarstwem. Mike Frederiqo to tatuażysta, graficiarz, a ponad wszystko ilustrator, którego wypada znać i uwielbiać. To spod jego ręki wyszły wariacje symboli takich domów mody jak Chanel, YSL czy Marc Jacobs, które wykorzystują nie tylko słynne logotypy, ale również wizerunki ich pomysłodawców i założycieli.
I tak, podwójne C tworzy bardzo elastyczne, wygięte ciało Coco wystrojonej w tweedowy kostium, na charakterystycznym koniu Polo zmierza w nieznane sam Ralph Lauren, a Anna Wintour mocno gimnastykuje dłonie i ręce, aby ułożyć perfekcyjny tytuł dowodzonego przez siebie pisma.
Chanel by Mike Frederiqo
Jak wyglądają logo domów mody w oryginalnej formie?
Branża widocznie skłania się ku unifikacji, bazującej na
przekonaniu “less is more”. Oto logotypy największych marek!
Louis Vuitton by Mike Frederiqo
VOGUE by Mike Frederiqo
Marc Jacobs by Mike Frederiqo
Ralph Lauren by Mike Frederiqo