12
05
2018
Wear it first: Pierwsza kampania Showroom.pl
SHOWROOM Wear it first
Platforma SHOWROOM.pl prezentuje swoją pierwszą
kampanię zamkniętą pod hasłem Wear it first.
Projekt celebruje inspirujące, odważne i wyjątkowe kobiety, a jednocześnie akcentuje, że strój może wyrazić osobowość, poglądy i indywidualność. Do kampanii zaangażowano 25 profesjonalnych baletnic ubranych w jednolite uniformy. Obok w rolach głównych wystąpiły trzy tancerki – Olga Świetlicka, Lea Malenka, Valeriia Vava Fefilova – wyrażające swój charakter nie tylko poprzez stylizacje, ale także taniec, artyzm i odwagę.
„ ”
Zaczęliśmy od prostej teorii – większość ludzi ubiera się zgodnie
z utartymi schematami. Kupujemy w sklepach sieciowych, które
praktycznie nie różnią się ofertą. W Showroomie chcemy zachęcić
klientów, do wybierania ubrań, dzięki którym poczują się wyjątkowo.
Wear it first to zaproszenie do zabawy modą i budowania unikalnego stylu.
– Michał Juda,
założyciel Showroom.pl.
SHOWROOM Wear it first
Kampania Wear it first stanowi część rebrandingu marki Showroom.
Teraz do zamówień z selekcji specjalnej dodawane będą personalizowane
torby z imionami. Platforma otwiera się także na nowe rynki, oferując
kolejnym krajom kolekcje znanych projektantów i niszowych brandów,
których produkty dostępne są w pojedynczych egzemplarzach.
SHOWROOM Wear it first
SHOWROOM Wear it first
SHOWROOM Wear it first
SHOWROOM Wear it first
SHOWROOM Wear it first
SHOWROOM Wear it first
SHOWROOM Wear it first