15
09
2020
Umiar: Nowa kampania Więzi i pochwała minimalizmu
Umiar Więzi
Nowa kolekcja biżuterii od marki Umiar inspirowana
jest chęcią tworzenia jednoczących emocji.
Dominują w niej ażurowe struktury i łańcuchy
wyplecione ręcznie z setek pojedynczych ogniw.
Linia zaprojektowana pod hasłem Więzi została stworzona dla niej i dla niego, aby za pomocą biżuterii opowiadać o wadze codziennych relacji. Łańcuchy, które stanowią bazę kolekcji, powstały w niewielkiej pracowni pod Warszawą i wykonano je z trzech rodzajów splotów. Nowości są ażurowe siatki – unikatowe zdobienie wywodzi się z architektury i nawiązuje do siły związanej z jednością.
Umiar Więzi
Więzi to pierwsza kolekcja marki, która jest skierowana także do mężczyzn. Znalazły się w niej spinki do mankietów, szpilki do marynarek, a także krawaty bolo. Ta ostatnia ozdoba porzuca swój kowbojski charakter na rzecz subtelnego, biżuteryjnego wyrazu, głównie dzięki wykorzystaniu szlachetnych materiałów: srebra i złota.
„ ”
Od początku istnienia marki chciałyśmy tworzyć biżuterię, którą
mogliby zainteresować się także mężczyźni. Naszą intencją
była próba odejścia od tradycyjnego rozróżnienia na ozdoby
dla mężczyzn i kobiet. Upewniło nas w tym wiele rozmów
z naszymi klientkami i klientami. Kolekcja nie określa płci.
Krawat bolo jest propozycją dla wszystkich, spinki
do mankietów mogą zaś być doskonałym dodatkiem
tak do męskiej, jak i damskiej koszuli
– Malwina Wysińska & Magdalena Brzozowska,
projektantki Umiar
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi
Umiar Więzi