01
05
2018
Tiffany x NYC: Majowa akcja promująca nową kolekcję
Tiffany x NYC
Już w tym miesiącu nowojorczycy nie będą musieli zaglądać do butiku
na 5th Avenue, by zakosztować odrobiny szykownej atmosfery Tiffany.
Wybrane elementy miejskiego krajobrazu zostaną tymczasowo przemalowane na popisowy błękit marki - Tiffany blue, kolor inspirowany jajkami drozda amerykańskiego. Projekt ten podsumowuje wylansowanie pierwszej kolekcji autorstwa nowego Chief Artistic Officer marki, Reed'a Krakoff. Biżuteryjny błękit już niedługo pojawi się na schodach w metrze i witrynach wybranych sklepów, udekoruje również wirtualną mapę NY na portalu Google, a swoją słynną żółtą barwę porzucą także niektóre nowojorskie taksówki.
Kolorowy projekt ma stanowić zaskakujący i radosny element w codziennej bieganinie wszystkich mieszkańców Wielkiego Jabłka. Designer marki Tiffany & Co., Reed Krakoff podkreśla, że inspirował się nonszalanckim pięknem Audrey Hepburn w kultowym filmie Śniadanie u Tiffany'ego, która według niego poprzez zestawienie czarnej, balowej sukni oraz tiary z papierową torebką z kawą i rogalikiem w dłoni ucieleśnia ideę luksusu, który nie musi być formalny.
Tiffany x NYC
Tiffany x NYC