23
01
2016
TALLINDER ss 2016: Kampania nowej marki LPP
TALLINDER: It's all about style!
Oto motto nowej marki dedykowanej osobom poszukującym ponadczasowych i eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego stylu życia.
Tallinder – najnowszy brand w portfolio LPP, właściciela między innymi Reserved i Mohito – otworzy pierwsze sklepy już w lutym 2016. W swojej ofercie ma kolekcje ubrań, akcesoriów i butów dla kobiet oraz mężczyzn. Swoją premierową linię kieruje do osób w wieku powyżej 30. roku życia, ceniących ponadczasowe i eleganckie rozwiązania.
SS 2016
W kolorystyce dominują minimalistyczne odcienie takie jak biel, czerń, pastele i szarości. Zestawienia są często monochromatyczne i harmonijne, gdzieniegdzie tylko rozświetlone kolorowymi akcentami. Kobiecość i zmysłowość nie jest oczywista, a wydobywana za pomocą detali – dopracowanych fasonów, wyrafinowanych cięć czy delikatnie zaznaczonej talii. Z kolei wśród projektów męskich królują doskonale skrojone marynarki, koszule na różne okazje oraz wzorzyste dodatki: krawaty, poszetki i muchy.
Tallinder ss 2016
Współczesny minimalizm, klasyczna elegancja.
Kampanię IT’S ALL ABOUT STYLE tworzą niesamowite kadry z iście filmową scenerią. W rolach głównych wystąpili Aline Weber i Ben Hill, z niewymuszoną nonszalancją pozujący przed obiektywem Michała Kara. Naturalny, trochę tajemniczy, a zarazem mocny wizerunek pary stał się świetną bazą do pokazania klimatu pierwszej kolekcji Tallinder.
Tło sesji stanowiły malownicze krajobrazy Palm Springs w Kalifornii oraz architektoniczne arcydzieła Desert Modern zaprojektowane przez E. Stewarta Williamsa. To miejsca z niezwykłą historią, tym bardziej, że w jednym z domów mieszkał sam Frank Sinatra. Atmosferę wokół tak wyjątkowej lokalizacji potęguje fakt, iż niedawno cały świat świętował 100. rocznicę urodzin artysty.
Stylizacją zajął się Michał Kuś, make-up to koncepcja Wilsona, a o fryzury zadbał Michał Bielecki. Premierowej serii zdjęć towarzyszy również
film kampanijny autorstwa Barta Pogody.