14
01
2016
Społecznościowa kampania Diesel ss 2016
Diesel ss 2016
Najnowsza kampania domu mody Diesel wydaje się być stworzona dla pokolenia Millenialsów – obecnych w mediach społecznościowych, dbających o stylowy wizerunek online, a nawet umawiając się na randki przez nowoczesne media. Instagramowy hashtag to jednak za mało dla włoskiego brandu. Diesel poszedł o krok dalej i w pełni wykorzystał cyfrową erę.
Dyrektor kreatywny Nicola Formichetti wcielił do kampanii ss 2016 elementy, które z pewnością przyciągną młodą generację –
emotikony, chwytliwe slogany, nowe platformy reklamowe i gwiazdy mediów społecznościowych.
Wśród nich znaleźli się m.in. Joe Jonas z zespołu Jonas Brothers i Kiko Mizuhara, którym na wspólnym zdjęciu towarzyszy zuchwały nagłówek głoszący, że mają więcej obserwujących na Instagramie niż Diesel. Na nowoczesnych zdjęciach autorstwa duetu Santiago & Mauricio pojawiają się również Sara Cummings, Grace Mahary, Sang Woo Kim, Trevor Signorino oraz transgenderowy model Stav Strashko.
Obok serii fotografii, niebawem światło dzienne ujrzy również film reklamowy, który zawiera jeszcze więcej nawiązań do świata online, a zwłaszcza do portali randkowych typu Tinder.
Diesel ss 2016
Diesel ss 2016
Diesel ss 2016
Diesel ss 2016
Diesel ss 2016