26
08
2013
Osobista kolekcja biżuterii od foto-duetu Inez & Vinoodh x TenThousandThings
Lou Doillon & Karen Ann by Inez & Vinoodh
Wszystko zaczęło się rok temu, kiedy to związany zawodowo i prywatnie duet fotografów Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, pracował nad kampanią dla nowojorskiej marki biżuteryjnej TenThousandThings.
Wówczas Vinoodh zapragnął wyrazić swoje uczucia do wieloletniej partnerki, dając jej osobisty naszyjnik bazujący na splatających się obręczach oraz miniaturowych, srebrnych gwiazdkach nawiązujących do drugiego imienia ich 10-letniego syna - Charlesa Stara.
Szykowanie podarunku okazało się na tyle ekscytujące, zarówno dla fotografa, jak i dla przedstawicieli marki, że TTT zlożyło parze propozycję zaprojektowania własnej kolekcji naszyjników, bransolet i pierścionków, które kupuje się nie dla siebie, a dla kogoś bliskiego - jako symbol zaangażowania w relację.
Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin
Do udziału w kampanii Inez & Vinoodh zaprosili wyłącznie swoich najbliższych przyjaciół: Lou Doillon & Karen Ann, Geordona Nicola, Grega Krelensteina i Leigh Lezark, czyli trio tworzące The Misshapes, oraz Stefano Pilati z partnerem Christianem Skunisomem. Na jednej z fotografii pojawili się również oni sami - w romantycznym autoportrecie.
Leigh Lezark, Geordon Nicol & Greg Krelenstein by Inez & Vinoodh
Biżuteria do sprzedaży trafi już we wrześniu. Elementy kolekcji, w zależności od rozmiaru, kosztować będą od $ 450 do $ 19 000 i dostępne będą wyłącznie w paryskim colette, nowojorskim Barneys oraz na net-a-porter.com.