15
09
2017
Nowa architektura salonów SOLAR inspirowana grą kontrastów
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie
Moda na minimalistyczne wnętrza nie przemija. Wie o tym marka SOLAR,
której najnowszy salon w centrum handlowym w Blue City utrzymany jest
w prostej i oszczędnej w formie estetyce.
Przestrzeń butiku, na zasadzie czarno - białego kontrastu, tworzą dwie, eleganckie strefy wzbogacone jedynie o mosiężne detale. Całość utrzymana jest w odcieniach bieli, czerni i złota, co nadaje wnętrzu ekskluzywnego charakteru. Uwagę przykuwa centralnie usytuowany sygnet, kobiecy i elegancki, który pełni ozdobną funkcję i uzupełnia klasyczny logotyp.
W tym sezonie SOLAR stawia na kratę, zamsz, aksamit i power dressing z lat 90. Polski brand zabiera nas w podróż po Ameryce Południowej, Dzikim Zachodzie oraz orientalnej Japonii. Jesienią i zimą pokochamy motywy kojarzone ze stylem boho - frędzle, paski i patchworki oraz roślinne wzory rodem z Azji. Twarzą kolekcji na sezon jesień - zima 2017/18 jest Julia Banaś.
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie
Salon SOLAR w CH Blue City w Warszawie