07
01
2016
Miranda Kerr po raz kolejny dla Swarovski - kampania ss 2016
Swarovski ss 2016
Miranda Kerr stała się w regularną ambasadorką biżuterii Swarovski – jej twarz zachwyca w kampaniach marki już od trzech lat.
Australijska top modelka wystąpiła także w sesji najnowszej kolekcji Swarovski na sezon ss 2016. Portrety jak zwykle urzekają wyjątkowym blaskiem, choć tym razem dyrektor kreatywna marki – Nathalie Colin – postawiła na kontrast delikatności z siłą. W linii przewijają się zarówno ascetyczne, geometryczne formy ozdobione perełkami, subtelne kształty serc i znaków nieskończoności, jak i wyraziste, szerokie naszyjniki oraz rzemykowe bransoletki w kolorach kamieni szlachetnych.
Całość została zainspirowana bujnym i krystalicznie czystym podwodnym światem. Designerka dzieli się także nowym podejściem do biżuterii – współcześnie ma być ona noszona warstwowo i komponowana w osobisty sposób. Mix & match to najlepszy sposób na osiągnięcie stylowego i unikatowego efektu, dostosowanego do dowolnej okazji.
Swarovski ss 2016
„ ”
Ta kampania podkreśla figlarnego ducha kolekcji ss 2016. Chodzi o wykreowanie spersonalizowanych znaków rozpoznawczych oraz stylizowanie i miksowanie według własnego uznania.
– Nathalie Colin
Swarovski ss 2016
Swarovski ss 2016
Swarovski ss 2016
Swarovski ss 2016