16
10
2014
LV Celebrating Monogram 2014: Kampania z Julią Nobis
LV Celebrating Monogram 2014
Dumny ze swojego dorobku dom mody Louis Vuitton uwielbia celebrować historyczne momenty, w każdym kolejnym sezonie zachwycając nową kolekcją płóciennych i skórzanych akcesoriów nadrukowanych charakterystycznymi inicjałami. Na jesień 2014 nowy dyrektor kreatywny, Nicolas Ghesquiere, przygotował jednak coś naprawdę wyjątkowego - kolekcję Louis Vuitton Celebrating Monogram - The Icon and The Iconoclasts zaprojektowaną przez sześć niezwykłych postaci ze świata mody i sztuki.
O stworzenie własnej - unikatowej, osobistej, żartobliwej - interpretacji monogramu poproszony został kreatywny zespół w składzie: uwielbiany przez gwiazdy szewc Christian Louboutin, projektant Karl Lagerfeld, amerykańska artystka Cindy Sherman, architekt Frank Gehry, designer Marc Newsonoraz założycielka Comme des Garçons - Rei Kawakubo. Linia nawiązuje do podobnej serii toreb Louis Vuitton, która powstała w 1996 roku z okazji 100. urodzin monogramu przy współpracy z takimi osobowościami jak Azzedine Alaia, Manolo Blahnik, Romeo Gigli, Helmut Lang, Isaac Mizrahi, Sybillaoraz Vivienne Westwood.
Twarzą kampanii promującej projekty, które właśnie dzisiaj (15 października) wejdą do sprzedażych w wybranych butikach LV na całym świecie, została australijska top modelka Julia Nobis. Oprócz zdjęć marka ujawniła także dwa z sześciu wyjątkowych spotów reklamowych, które przygotował sekstet uznanych fotografów i reżyserów. Obok wcześniej wspomnianej Nobis, na ekranie można oglądać Saskię de Brauw wybraną na bohaterkę szalenie paryskiego filmu o modelach Christiana Louboutina.
Więcej o linii The Icon & The Iconoclats tutaj >>>
LV Celebrating Monogram 2014
LV Celebrating Monogram 2014
LV Celebrating Monogram 2014
LV Celebrating Monogram 2014
LV Celebrating Monogram 2014
LV Celebrating Monogram 2014
LV Celebrating Monogram 2014