14
09
2017
Lustrzana kampania La Mania fw 2017/18: Manifest kobiecości
La Mania fw 2017/18
LA MANIA kolejny raz otwarcie i głośno manifestuje kobiecość,
budząc drzemiące w kobietach pożądanie.
Kampania na sezon fw 2017/18 kontynuuje ideę MIND BLOW.
Za obiektywem sesji stanął Mateusz Stankiewicz, który uchwycił nową kolekcję na tle szklanej instalacji stworzonej na wzór kalejdoskopu. Scenografia symbolizująca złożoność kobiecej natury i iluzje emocjonalne stała się swoistym wyzwaniem dla fotografa, bo modelki były zamknięte w lustrzanym pomieszczeniu bez kontaktu wzrokowego z aparatem.
Rozbicie królujące w tle kampanii widoczne jest także w jesienno-zimowych projektach La Manii, które łączą delikatne i zwiewne jedwabne kreacje z ciężkimi kożuchami, skórzanymi sukienkami czy wełnianymi pelerynami. Na przebój zapowiada się welur w bordowym kolorze oraz devoire z charakterystycznym wzorem. Rebeliancki charakter podkreślają licowe skóry użyte w ozdobionych złotymi nitami smyczach, a także złote elementy w postaci specjalnie zaprojektowanych blaszek i ozdobnych zapięć. Z kolei komiksowe hafty stanowią nawiązanie do pop kultury.
La Mania fw 2017/18
„ ”
Wierzę, że moda to sposób komunikacji między ludźmi, forma wyrazu siebie, swoich pragnień i marzeń. Chcę, żeby kobieta La Manii akceptowała siebie, była szczera wobec siebie i innych, bo tylko na tym można budować trwałą namiętność i pożądanie.
– Joanna Przetakiewicz
La Mania fw 2017/18
La Mania fw 2017/18
La Mania fw 2017/18
La Mania fw 2017/18
La Mania fw 2017/18
La Mania fw 2017/18
La Mania fw 2017/18
La Mania fw 2017/18
La Mania fw 2017/18