21
05
2014
Kampania Versace fw 2014/15 w obiektywie Mert & Marcus
Kampania Versace fw 2014/15
Sezon wielkich premier kampanii na jesień i zimę 2014/15 uważamy za oficjalnie otwarty. Jako pierwszy rąbka tajemnicy uchyla dom mody Versace, z dumą anonsując gorące twarze damskiej i męskiej kolekcji. Jest sexy, drapieżnie i purpurowo, czyli tak jak Donatella (a wcześniej jej brat Gianni) lubi najbardziej!
W kobiecej odsłonie kampanii, tradycyjnie już autorstwa genialnych Mert Alas & Marcus Piggott, pozują tym razem Anna Ewers i Stella Tennant. Ta pierwsza - niemożliwie piękna, świetliście blondwłosa i apetycznie opalona - stoi nieruchomo, jako sklepowy manekin, w witrynie drogiego butiku i prezentuje oszałamiające kreacje w wieczorowym stylu. Stella Tennant spogląda na te stroje z nieskrywaną fascynacją, zazdroszcząc jedwabnej sukienki i czerwonego futra, a po cichu marząc również o wybornej torebce ozdobionej gadzim deseniem. Finał tej historii (proponujemy tytuł: window shopping) może okazać się więcej niż inrygujący!
Z kolei kolekcję dla panów przedstawiają wspaniale zbudowani Filip Hrivnak & Daniel Van Der Deen, którzy przed obiektywem duetu Mert & Marcus prężą nie tylko idealnie wyrzeźbione muskuły. Podcas gdy studyjne tło jest proste i nieskomplikowane, pozy modeli idealnie reprezentują buntowniczo-rockową naturę nabijanej ćwiekami skóry, fabrycznie barwionego denimu, a wreszcie nadrukowanej bandamkowym wzorem bielizny.
Kampania Versace fw 2014/15
Kampania Versace fw 2014/15
Kampania Versace fw 2014/15
Kampania Versace fw 2014/15