03
02
2022
Kampania Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
W przyszłym roku marka Levi's obchodzi 150. rocznicę
powstania swoich ikonicznych jeansów.
Rozporek na guziki, prosta nogawka,
czerwona wszywka: oto baza modelu Levi’s 501.
Co roku pojawia się nowy, nieco zmieniony krój oryginalnych 501, a w tym sezonie będzie to Levi's 501 '90s. Dzięki mniej przylegającemu krojowi na biodrach i w nogawkach, fason doskonale oddaje klimat tamtych lat, kiedy luźniej, a nawet nieco niedbale, odzwierciedlało konkretny styl. To symbol młodzieńczego buntu i kreatywnego wyrażania siebie.
Levi's 501: The Number That Changed
Celebrując przeszłość, teraźniejszość i przyszłość
legendarnych 501, marka Levi's połączyła siły
z siedmioma wizjonerami, których historie
doskonale obrazują ducha oryginalnego modelu.
Każdy z nich posiada unikalną perspektywę,
która inspiruje do stworzenia własnego stylu.
The Number That Changed
W kampanii biorą udział: twórca hip-hopu, aktor producent Kid Cudi; artysta, projektant i arbiter kultury Tremaine Emory; innowator dźwięku i członek-założyciel legendarnego zespołu Beastie Boys Mike D; ikona mody Nathan Westling; modelka, dyrektor kreatywny i innowatorka stylu Gia Seo; stylistka, kreatorka gustów i pierwsza czarnoskóra kobieta, która stworzyła stylizację na okładce VOGUE'a, Gabriella Karefa-Johnson; oraz modelka, muzyk i członek punkowego zespołu The Paranoyds, Staz Lindes.
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed
Levi's 501: The Number That Changed