14
09
2016
Kampania H&M Fall 2016, czyli różne odsłony kobiecości
H&M fall 2016
Kampania H&M na sezon fall 2016 jest wyjątkowa: zamiast znanych twarzy z branży modelingu, wystąpiły w niej kobiety z pasją. Co najważniejsze, reprezentują one różne kolory skóry, całe spektrum figur oraz grup wiekowych. Co je łączy? Kobieca siła i niezależność. To właśnie odsłony kobiecości były inspiracją do stworzenia nowej kolekcji H&M.
Głównym punktem kampanii ukrytej za hashtagiem #Ladylike
jest energetyczny spot reklamowy.
Na ekranie można oglądać takie barwne osobowści jak aktorka i modelka epoki lat 70. Lauren Hutton, modelka i aktywistka Adwoa Aboah, bizneswoman Pum Lefubre, transseksualna modelka Hari Nef, bokserka Fatima Pinto, piosenkarka Jillian Hervey, modelka plus-size Paloma Elsesser, rysowniczka Cajsa Wessberg, modelka Neelam Gill, fotografka Arvida Byström oraz stylistka i blogerka Pernille Teisbaek.
#HMFallFashion
W tle filmu rozbrzmiewa unowocześniona wersja hitu She's a lady Toma Jonesa, tym razem w wykonaniu Lion Babe. Wszystkie bohaterki wystąpiły w projektach z jesiennej linii H&M, inspirowanej dekadą 70s – królują tutaj powłóczyste sukienki, falbianiaste koszule, kobiece garnitury i miękkie golfy.
Kolekcja H&M Fall 2016 będzie dostępna w sprzedaży od 22 września.
H&M fall 2016
H&M fall 2016
H&M fall 2016