04
01
2016
Kampania Dolce & Gabbana ss 2016 #ItaliaIsLove
Dolce & Gabbana ss 2016
Już od kilku sezonów duet Domenico Dolce & Stefano Gabbana celebruje włoską rodzinę: barwną, wielopokoleniową i radosną. W reklamach marki obok młodziutkich modelek pojawiają się dostojne mammy, szykowni starsi panowie w kapeluszach i pulchne niemowlęta. W najnowszej sesji, promującej kolekcję ss 2016, do włoskiego panteonu dołączyły nawet stylowe zakonnice.
#ItaliaIsLove
Wiosenna kampania Dolce & Gabbana to kolejna odsłona serii dolce vita. Całość aż kipi od włoskiego temperamentu i intensywnych barw znanych z krajobrazów Italii.
Modele w różnym wieku pozują we wnętrzach wystylizowanych na urokliwe, włoskie kawiarnie i uliczki pełne straganów ze świeżymi owocami i warzywami. Uśmiechają się, przeglądają przewodniki Sicilia, jedzą spaghetti i – podobnie jak podczas ostatniego pokazu – wdzięczą się do selfie!
Na zdjęciach można podziwiać dziesiątki gorących twarzy, a wśród nich Alessio Pozzi, Aurélien Muller, Cong He, Giulia Manini, Leila Nda, Luma Grothe, Pauline Hoarau i Stefano Berretti. Wszyscy prezentują bogato udekorowane koronkami i kwiatowymi printami kreacje oraz akcesoria nawiązujące do estetyki lat 60.– wzorzyste apaszki, opaski inkrustowane owocami czy ogromne kocie okulary z biżuteryjnymi aplikacjami.
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016
Dolce & Gabbana ss 2016