22
01
2016
Kampania Courrèges ss 2016: Słowa zamiast obrazów
Courrèges ss 2016
Francuski dom mody Courrèges zaprezentował nietypowe podejście do promocji high fashion. Kampania ss 2016 to pierwsza wizerunkowa sesja marki, od kiedy za sterami brandu zasiadł duet designerów Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant. Zamiast zdjęć modelek lansujących projekty, na gładkim, białym tle nadrukowano czarną czcionką hasła takie jak Jacket, Dress czy Skirt. Miniaturowe logo zostało ukryte w rogu strony. Designerzy przekonują, że przekaz reklamowy jest bardzo prosty i stanowi powrót do esencji mody, którą według nich jest produkt jako taki.
„ ”
Zdjęcia są wszechobecne. Czasem są pozbawione znaczenia. Słowa przypominają nam, że język jest naszym najcenniejszym atutem.
– Sébastien Meyer & Arnaud Vaillant
André Courrèges – założyciel marki, która miała ogromny wpływ na styl lat 60. i jego futurystyczne inspiracje – zmarł w tym miesiącu w wieku 92 lat. Jeszcze w 2011 roku sprzedał swój brand, a nowymi właścicielami zostali Jacques Bungert i Frédéric Torloting. Cztery lata później mianowano nowych dyrektorów kreatywnych – dwójkę finalistów konkursu LVMH i twórców autorskiego brandu Coperni Femme: Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant.
Courrèges ss 2016
Courrèges ss 2016