09
01
2016
Kampania Chloé ss 2016 w słonecznym Buenos Aires
Chloé ss 2016
W nowym sezonie ss 2016 dom mody Chloé po raz kolejny sięga po sylwetki lat 70.: rozszerzane nogawki, falbaniaste tuniki, torebki z frędzlami i maxi sukienki. Tym razem projekty zostały zaprezentowane w argentyńskiej stolicy – Buenos Aires, a za obiektywem stanął amerykański fotograf Theo Wenner, który zastąpił duet Inez & Vinoodh, odpowiedzialny za większość ostatnich kampanii paryskiej marki.
Z kolei tytuł poprzednich ambasadorek Chloé – Anji Rubik i Julii Stegner, przejęły topowe nowe twarze: Antonina Petkovic, Ari Westphal, Celine Bouly i Ilvie Wittek.
Południowoamerykańskie słońce wydobyło żywe kolory ubrań, rozwiane fryzury wystylizowała nadmorska bryza, a malownicza lokalizacja dodatkowo podkreśliła swobodny charakter letniej kolekcji. Wśród anonsowanych kreacji znalazły się jedwabne, kolorowe tuniki z chwostami przy dekolcie, jeansowe szwedy oraz długie, powłóczyste sukienki.
Chase the Sun
„ ”
Chciałam przedstawić nowe twarze w Chloé, ponieważ reprezentują one bardziej odważną, beztroską i spontaniczną stronę Chloégirl.
– Clare Waight Keller, dyrektor kreatywna Chloé
Chloé ss 2016
Chloé ss 2016
Chloé ss 2016
Chloé ss 2016