Buzz

Marka COS (Collection of Style) jest trochę jak projekt specjalny całego koncernu H & M Hennes & Mauritz AB  przeznaczona dla fanatyków mody, ponadczasową klasykę ceni bardziej niż chwilowe trendy. W dużych ilościach można tu znaleźć geometryczne fasony, wysokiej jakości tkaniny i stonowaną kolorystykę, czyli wszystko, co uniwersalne i ponadczasowe, niebędące jedynie chwilową zachcianką, a inwestycją w garderobę na każdą epokę.

 

 

Nową kolekcję COS na sezon ss 2016 promuje nastrojowa kampania

zrealizowana na kalifornijskiej pustyni.

 

 

Dzięki zdjęciom Karima Sadli oraz stylizacjom Jonathana Kaye minimalistyczne tło doskonale wydobywa swobodę zrelaksowanych fasonów, a pustynny wiatr i ciepłe barwy dodatkowo podkreślają wolność i ruch, subtelnie eksponując detale. Całość czerpie inspiracje ze zmiennych form krajobrazu i nieujarzmionych żywiołów. 

 

COS Denim ss 2016

 

Na 4 marca zaplanowano premierę najnowszego (osiemnastego) numeru COS Magazine. Podobnie jak w poprzednich sezonach, tytuł będzie dostępny w stacjonarnych butikach marki na całym świecie oraz online pod adresem Cosstores.com. Wydanie ss 2016 zamknięto pod hasłem Senses i poświęcono tytułowym zmysłom, w tym również tematyce tajemniczego szóstego zmysłu.

 

 

Na MIUMAG już teraz ujawniamy pierwsze zdjęcia z COS Magazine #18 – oto zapowiedź sesji prezentujących letnie t-shirty i stylowy denim!

 

 

COS T-shirt ss 2016

zobacz na jednej stronie