28
02
2018
Julia Banaś w nowej kampanii Menē Jewelry ss 2018
Menē Jewelry ss 2018
Marka Menē Jewelry ma kolejną polską ambasadorkę. W kampanii
24 Karat Gold 2018 wystąpiła Anja Rubik, a twarzą nowej
kolekcji została Julia Banaś. Portrety w duchu starych
mistrzów malarstwa przygotowała Sonia Szostak.
Sesja wraz z towarzyszącym jej spotem promuje linię Golden Reneissance na sezon ss 2018. Pojawiają się tutaj długie naszyjniki z geometrycznymi zawieszkami, krótkie łańcuszki, płaskie chokery oraz kolczyki-koła, które dopełniają wyrafinowane kreacje w szlachetnych kolorach.Wszystkie projekty od Menē zostały wykonane z 24-karatowego złota i wolna są od połyskujących dodatków, takich jak diamenty czy kamienie szlachetne, co pozwala w pełni skupić się na pięknie i ponadczasowej wartości tego klasycznego kruszcu.
Stylizacje przygotowała Marine Braunschvig, o fryzury zadbał Pawel Solis,
a makijaż to dzieło Dariia Day.
Menē Jewelry ss 2018
Menē to luksusowa marka jubilerska, która oferuje modele biżuterii w bieżącej, rynkowej cenie za gram kruszcu. Jubilerzy brandu stawiają na złoto w jego
najbardziej naturalnej – żółtej odsłonie i transparentną wycenę kosztów
produkcji, oferując w ten sposób klasyczną, trwałą ozdobę i inwestycję na lata.
Menē Jewelry ss 2018
Menē Jewelry ss 2018
Menē Jewelry ss 2018
Menē Jewelry ss 2018
Menē Jewelry ss 2018