10
10
2018
Julia Banaś twarzą nowej polskiej marki NAGO
NAGO fall 2018
NAGO to nowa polska marka, która proponuje ponadczasowe,
komfortowe projekty wykonane z ekologicznych tkanin.
Twarzą pierwszej kampanii nieprzypadkowo została Julia Banaś – polska top modelka znana z odpowiedzialnego podejścia do mody. Sesja powstała w Nowym Jorku przed obiektywem Dominika Tarabańskiego, a stylizacje skompletował Anatoli Smith. Na pierwszym planie królują tutaj elementy stanowiące bazę uniwersalnej garderoby: t-shirty, body i golfy z ekologicznej bawełny oraz sukienki i swetry uszyte z tencelu i cupro, łączących delikatność jedwabiu z wytrzymałością zarezerwowaną dotychczas wyłącznie dla sztucznych włókien.
NAGO fall 2018
Wszystkie dodatki do ubrań są zupełnie bezpieczne i nie zawierają żadnych szkodliwych substancji. Guziki, haftki i regulatory wykonano z metalu bez dodatku niklu. Także ilość metek została ograniczona do minimum, a do ubrań dołączane są wyłącznie najpotrzebniejsze papierowe zawieszki z metalową agrafką i bawełnianym sznurkiem oraz koperty wykonane z recyklingowanej tektury.
Za konceptem NAGO stoją ludzie dobrze znani w polskiej modzie:
Julia Turewicz i Jasiek Stasz (SHOWROOM), Areta Szpura (Local
Heroes / Doing Real Stuff Sucks) i Ania Pięta (HUSH Warsaw).
Wspiera ich doświadczony zespół ekspertów w zakresie zrównoważonej
produkcji, projektowania i nowoczesnych materiałów.
NAGO fall 2018
NAGO fall 2018
NAGO fall 2018
NAGO fall 2018
NAGO fall 2018
NAGO fall 2018
NAGO fall 2018
NAGO fall 2018